دسته بندی :

آخرین مطالب سایت

اینستاگرام ما

ما را فالو کنید

لیبل قرعه کشی

لیبل قرعه کشی

لیبل قرعه کشی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لیبل های موجود می باشد. از این نوع لیبل برای جذب مشتری برای خرید محصولات و استفاده از خدمات استفاده می کنند. در واقع این نوع برچسب ها موجب بیشتر شدن میزان فروش کالاهای مختلف می گردد.

لیبل قرعه کشی
لیبل قرعه کشی

کاربردهای لیبل قرعه کشی

در دنیای امروز، تبلیغات نقش بسیار پررنگی در رونق کسب و کارهای مختلف دارد. در واقع این تبلیغات است که موجب می شود توجه مشتریان به محصولات مختلف جلب شود. واقعیت این است که انواع لیبل قرعه کشی نیز در زمره تبلیغات قرار می گیرند. جلب توجه مشتریان و معرفی کالاها به آنها از اصلی ترین و مهم ترین کاربردهای این نوع برچسب هاست.

نحوه تولید و چاپ

واقعیت این است که شرکت هایی به صورت تخصصی در زمینه طراحی و چاپ انواع برچسب فعالیت می کنند. یکی از تخصص های این نوع شرکت ها، چاپ و تولید انواع برچسب قرعه کشی است. شرکت هایی که در زمینه تولید، واردات و یا توزیع انواع محصولات فعالیت دارند، برای چاپ این نوع لیبل ها به سراغ شرکت های تخصصی رفته و کار خود را به آنها سفارش می دهند. البته نکته مهم آن است که می توان طبق خواسته مشتری، این برچسب ها را به صورت کارت نیز تولید کرد. به عبارت دیگر مشتریان می توانند سفارش خود را به صورت برچسب قرعه کشی ثبت کنند که بر روی محصول مورد نظر چسبانده شود و یا اینکه آن را به صورت کارت قرعه کشی طراحی کنند. این کارت معمولا به صورت جداگانه در بسته بندی محصول قرار گرفته و به مصرف کننده کالا ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید
برچسب فارسی نویس: بررسی مشخصه ها و کاربردهای آن

در هر صورت بر روی کارت یا لیبل قرعه کشی مورد نظر یک لایه اسکرچ طراحی می شود. در زیر این لایه نیز کد قرعه کشی چاپ می شود که می توان از طریق آن در قرعه کشی محصول شرکت کرد. نکته مهم ان است که لایه اسکرچ تا قبل از رسیدن به مصرف کننده محصول کاملا سالم باقی بماند. چون دلیل اصلی استفاده از آن حفظ امنیت قرعه کشی و ممانعت از تقلب است.

کارت قرعه کشی
کارت قرعه کشی

چند نکته درباره اندازه لیبل قرعه کشی

قبل از اینکه درباره اندازه های استاندارد لیبل قرعه کشی بگوییم، بد نیست بدانید که می توان این نوع لیبل در هر سایز و اندازه ای که دلخواه مشتری است، تولید کرد. این امر در مورد طرح لیبل نیز صدق می کند. بنابراین سفارش دهنده هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد. اما نکته مهم آن است که برای زیباتر شدن محصول نهایی، بهتر است که برخی از استانداردهای کلی و قوانین نانوشته را رعایت کرد. مثلا محصولاتی که بزرگ تر هستند، باید از لیبل هایی استفاده کنند که سایز بزرگ تری دارند. به عبارت دیگر باید سایز و اندازه لیبل قرعه کشی با سایز و اندازه محصول مورد نظر کاملا متناسب باشد.

به طور کلی هفت سایز به عنوان سایز استاندارد و الگو برای چاپ لیبل قرعه کشی وجود دارند. این سایزها عبارتند از:

  • قالب 60 در 40 میلی متری
  • قالب 50 در 40 میلی متری
  • قالب 40 در 40 میلی متری
  • قالب 30 در 40 میلی متری
  • قالب 20 در 40 میلی متری
  • قالب 50 در 21 میلی متری
  • قالب 47 در 23 میلی متری
بیشتر بخوانید
برچسب اصالت تلفیقی

یک نکته

نکته ای که بد نیست به آن توجه داشته باشید آن است که اگر مشتری درخواست سایزی متفاوت از سایزهای استاندارد موجود در بازار را داشته باشد، باید هزینه بیشتری را پرداخت کند. چون باید برای طراحی لیبل قرعه کشی مورد نظر، قالب و کلیشه مناسب را طراحی و تولید کرد. همچنین زمان آماده سازی و تحویل سفارش نیز طولانی تر خواهد شد.

برچسب قرعه کشی
برچسب قرعه کشی

انواع رنگ و طرح لیبل قرعه کشی

واقعیت این است که لیبل قرعه کشی به گونه ای طراحی می شود که می توان به راحتی در رنگ و طرح آن تغییرات لازم را به وجود آورده و آن را شخصی سازی کرد. این نوع برچسب ها در حالت معمولی با زمینه ای سفید تولید می شوند. رنگ مطالب نوشته شده بر روی آنها نیز سیاه می باشد. اما اگر مشتری لازم بداند که از رنگ و طرح خاصی استفاده کند، می توان قالب و کلیشه مخصوصی را برای آن تولید کرد. به این ترتیب میزان تنوع در طرح و رنگ برای این نوع برچسب بسیار زیاد است. البته اگر از رنگ زمینه سفید برای تولید برچسب استفاده شود، نیازی به تولید کلیشه جدید نیست و کار سریع تر آماده می شود.

به طور کلی وقتی که لیبل قرعه کشی برای تبلیغات به کار می رود، بهتر است که از کلیشه های اختصاصی برای آن استفاده گردد. این امر باعث می شود که برچسب مورد نظر کاملا منحصر به فرد شده و در نتیجه نتیجه کار و کیفیت آن بسیار جذاب تر شود. همین جذابیت موجب جلب توجه مشتری و فروش بیشتر محصولات خواهد شد.

بیشتر بخوانید
لیبل راهنما

اما در این میان باید به افزایش قیمت و نیز زمان طراحی و تولید برچسب قرعه کشی توجه داشت. البته که زمان و هزینه صرف شده، ارزش نتیجه ای که به دست می آید را خواهند داشت.

کلام آخر

برای اینکه بتوانید چاپ لیبل قرعه کشی مورد نظر خود را سفارش دهید، باید اطلاعات خاصی را به شرکت تولید این برچسب ها ارائه کنید. اگر قرار است آرم و لوگوی خاصی بر روی برچسب به کار برود، بهتر است همان ابتدای کار این امر را اعلام کنید. ضمن اینکه به یک بارکد دو بعدی نیاز دارید که باید آن تولید کنید. این بارکد باید حاوی اطلاعاتی باشد که مربوط به قرعه کشی و برچسب هستند.

اما از همه مهم تر کد قرعه کشی است. این کد را می توانید خودتان طراحی و تولید کنید و یا اینکه تولید آن را به شرکت چاپ برچسب قرعه کشی بسپارید. در هر حال باید دقت داشته باشید که این کد کاملا منحصر به فرد و اختصاصی باشد. برای اینکه امکان تقلب وجود نداشته باشد، توصیه می کنیم که از نرم افزارهای اختصاصی این کار استفاده کنید.

از طرف دیگر یک روش دسترسی نیز باید برای مصرف کننده طراحی کنید که بتواند از طریق آن کد قرعه کشی را به اطلاع شما برساند. این کار را می توان به وسیله یک نرم افزار، سایت و یا یک سامانه پیامکی انجام داد.

برای چاپ برچسب اصالت و لیبل‌های خام  و سایر خدمات مرتبط با چاپ لیبل و خرید انواع لیبل خام و ریبون مورد نیاز در زمان کوتاه و با کیفیت بالا، می‌توانید از شرکت کیمیا تجارت سیب سبز (اصالت چاپ) کمک بگیرید. شرکت شرکت کیمیا تجارت سیب سبز با برند اصالت چاپ، با سال‌ها تجربه و همکاری با برندهای معتبر کشور در زمینه چاپ لیبل و برچسب، فروش انواع لیبل، اسکرچ و ریبون برای کمک به شما آماده است.

منبع: سلامت دارو ایرانیان

بیشتر بخوانید
راهنمای انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا

    نظر شما چیست؟

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*