دسته بندی :

آخرین مطالب سایت

اینستاگرام ما

ما را فالو کنید

برچسب قرعه کشی و نکاتی که باید بدانید!

برچسب قرعه کشی

در این نوشته با برچسب قرعه کشی که برای ارائه کدهای بخت آزمایی به مشتریان روی محصولات چسبانده می شود، آشنا خواهید شد.

برگزاری قرعه کشی با استفاده از برچسب قرعه کشی روی محصولات

در دنیای امروز که با انواع کالاهای متنوع و رنگارنگ اشباع شده است، روش های مختلفی برای بازاریابی و کسب سهم بیشتر از بازار وجود دارد. شرکت ها و محصولاتی که بتوانند توجه مشتریان بیشتری را به خود معطوف کنند، می توانند فروش و سود بیشتری کسب نمایند. قرعه کشی یکی از روش های جذاب و هیجان انگیز برای جلب توجه مشتریان و همچنین قدردانی از آنان است.

برچسب قرعه کشی
قرعه کشی روشی هیجان انگیز برای جذب مشتریان

موارد کاربرد برچسب قرعه کشی

برنده شدن در قرعه کشی و دریافت جایزه، برای هر فردی، خوشایند و جذاب است. کدهای قرعه کشی از طرق مختلف به افراد ارائه می گردد. یکی از روش های پرکاربرد در فنون بازاریابی امروز، کد قرعه کشی روی محصول است. مشتریان با خرید محصولات دارای برچسب قرعه کشی، می توانند شانس خود را برای دریافت جایزه، امتحان کنند.

به صورت معمول کد قرعه کشی به صورت یک برچسب روی کارتی مجزا همراه محصول و یا چسبانده شده روی محصول، به خریداران عرضه می گردد. برای افزایش امنیت و جلوگیری از تقلب، کد قرعه کشی با یک لایه اسکرچ پوشانده می شود. بعد از ساییدن این لایه محافظ طوسی رنگ، کد مشهود می گردد.

بیشتر بخوانید
برچسب اصالت تلفیقی

مشخصات ظاهری کارت قرعه کشی

اندازه برچسب قرعه کشی بسته به اندازه کارت یا محصول تولید می گردد. این اندازه ها به صورت ابعاد استاندارد یا سفارشی، قابل تولید و عرضه هستند. در تصویر زیر ابعاد استاندارد برای برچسب قرعه کشی را می بینید. (اندازه ها بر حسب میلیمتر است.)

لیبل قرعه کشی
ابعاد استاندارد برچسب قرعه کشی بر حسب میلیمتر

لازم به ذکر است که استفاده از برچسب های موجود در بازار، باعث کاهش هزینه و تسریع فرآیند خواهد شد، زیرا نیاز به تولید قالب مجدد نخواهد بود.

رنگ برچسب قرعه کشی معمولا سفید است، اما می توان طبق سفارش و بسته به ترکیب رنگ مورد نظر متقاضی، کلیشه ساخته و انواع طرح و رنگ را در طراحی لحاظ کرد.

اطلاعات موجود روی برچسب قرعه کشی معمولا یکسان بوده و شامل لوگو و برند، توضیحات درخواستی متقاضی، بارکد QR با اطلاعات ثابت یا متغیر است. مهم ترین جز این برچسب کد قرعه کشی است که شامل حداقل 12 رقم است که با لایه محافظ پوشانده می شود. تعداد ارقام کد بسته به نظر متقاضی است اما به طور معمول برای افزایش امنیت کد قرعه کشی، تعداد ارقام بیشتری برای آن انتخاب می کنند.

این کدها توسط متقاضی و یا شرکت کیمیا تجارت سیب سبز با برند اصالت چاپ، به صورت تصادفی و یونیک تولید می شود؛ طوری که امکان تقلب یا حدس زدن آنها وجود نداشته باشد. اندازه لایه اسکرچ یا محافظ به تعداد ارقام کد بستگی داشته و در سه سایز 16 در 7، 25 در 7 و 25 در 8 میلیمتر، تولید می گردد.

بیشتر بخوانید
لیبل راهنما

از دیگر اطلاعات مهم روی برچسب قرعه کشی، آدرس سایت یا شماره سامانه پیامکی، برای دریافت کدهای قرعه کشی، از خریداران محصول است. در ادامه راجع به این موضوع صحبت خواهد شد.

برچسب قرعه کشی
انواع برچسب قرعه کشی

نحوه اعلام کد قرعه کشی توسط خریداران محصول

برای دریافت کدهای قرعه کشی از خریداران محصول روش های مختلفی وجود دارد که استفاده از سامانه پیامکی در بین آنها رواج بیشتری دارد. پس از تولید کد و چاپ آن روی بسته بندی محصول، تمام اطلاعات مربوط به کدهای تولید شده در یک بانک اطلاعاتی متصل به سامانه پیامکی ذخیره می شود. بنابراین وقتی مشتری کدی را برای این سامانه ارسال نماید، پیام تایید دریافت خواهد کرد. شماره این سامانه پیامکی که معمولا 8 رقم دارد، به عنوان مثال 90001178، روی لیبل قرعه کشی چاپ می شود.

در برخی مواقع به جای سامانه پیامکی، آدرس یک سایت بر روی برچسب قرعه کشی چاپ می شود. عملکرد هر دو یکسان است. مشتری بعد از خراش دادن لایه اسکرچ و ارسال آن برای سامانه پیامکی یا سایت مدنظر شرکت، پیام تایید دریافت کرده و منتظر نتیجه قرعه کشی خواهد ماند.

سامانه پیامکی رایگان: خدمتی از کیمیا تجارت سیب سبز با برند اصالت چاپ

شرکت کیمیا تجارت سیب سبز با برند اصالت چاپ، جهت افزایش کارایی، بهبود خدمات، کاهش زمان و هزینه های متقاضیان، یک سامانه 8 رقمی رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد. با این خدمت رایگان، شرکت های متقاضی برچسب قرعه کشی، نیاز به خرید سامانه نخواهند داشت. مزیت دیگر این است که در صورت استفاده از این سامانه، متقاضی فقط هزینه هر پیامک (هر کد قرعه کشی یک پیامک محسوب می شود) را پرداخت می نماید و سایر خدمات از جمله دریافت پیامک، ارسال پیام تایید و آرشیو اطلاعات، به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید
برچسب اصالت کالا 4 در 1

از آن جایی که این سامانه پیامکی جزو خطوط خدماتی محسوب می شود، امکان ارسال پیامک برای تمام افراد، حتی کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی را برای شماره همراه خود، غیر فعال کرده اند، امکان پذیر است.

سامانه پیامکی قرعه کشی
خدمات رایگان سامانه پیامکی کیمیا تجارت سیب سبز با برند اصالت چاپ

البته استفاده از این سامانه پیامکی اجباری نبوده و متقاضیان می توانند به طور مستقل برای خرید سامانه پیامکی اقدام نموده و امور مربوط را به عهده بگیرند. در این صورت بعد از اعلام شماره مورد نظر، فرآیند طراحی و تهیه برچسب قرعه کشی آغاز خواهد شد.

بعد از طراحی پوسته برچسب قرعه کشی توسط متخصصان، این طرح جهت تایید برای متقاضی ارسال می شود. پس از تایید نهایی، کلیشه و قالب مربوطه ساخته خواهد شد. خدمات تولید و چاپ برچسب مورد نظر با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام شده و برای متقاضی ارسال می گردد.

پرسش های متداول درباره لیبل قرعه کشی

معمولا چه اطلاعاتی روی برچسب قرعه کشی چاپ می شود؟

لوگو و برند متقاضی، توضیحات درخواستی وی، بارکد QR با اطلاعات ثابت یا متغیر همراه با یک کد حداقل 12 رقمی

کد قرعه کشی به کجا ارسال می شود؟

شرکت های برگزار کننده قرعه کشی معمولا برای دریافت کد از خریداران محصول، شماره سامانه پیامکی مشخصی را روی برچسب قرعه کشی چاپ می کنند.

برای برگزاری قرعه کشی بین خریداران، تهیه سامانه پیامکی مورد نیاز است؟

متقاضیان برچسب قرعه کشی می توانند یک سامانه پیامکی برای این منظور خریداری نمایند و یا از خدمات رایگان سامانه پیامکی شرکت کیمیا تجارت سیب سبز با برند اصالت چاپ، بهره گرفته و فقط هزینه پیامک ها را پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید
برچسب مشخصات کالا و انواع آن

    نظر شما چیست؟

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*