دسته بندی :

آخرین مطالب سایت

اینستاگرام ما

ما را فالو کنید

راهنمای انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا

بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا

کالاهای فیک و تقلبی و محصولات غیر قانونی و ناسالم، یکی از معضلات بازار امروز است. این مساله هم برای مصرف کنندگان و هم برای تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات با کیفیت، نگران کننده است. لیبل اصالت کالا به تولیدکنندگان و واردکنندگان قانونی انواع محصولات، برای حل این معضل کمک می کند. محصولات دارای این نوع لیبل قابل رهگیری بوده و امکان سوء استفاده از برندها را تا حد زیادی کاهش می دهد. در ادامه این نوشته با راهنمای انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا در کنار شما کاربران گرامی خواهیم بود.

با توجه به نیاز روزافزون، استفاده از لیبل اصالت کالا، در سال های اخیر رواج پیدا کرده و شرکت های زیادی در حوزه تولید و چاپ این لیبل ها فعالیت دارند. از آن جایی که این لیبل ها نقش مهمی برای شناسایی اصالت و کیفیت محصول دارند، انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا، نیز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و نیازمند دقت و هوشیاری است.

اهمیت لیبل اصالت کالا

در دهه اخیر، طراحی و تولید لیبل اصالت کالا، در ایران رواج بسیار یافته است. این نوع لیبل در ابتدا فقط برای گروه خاصی از محصولات، به ویژه محصولات سلامت محور غذایی و دارویی، مورد استفاده قرار می گرفت. زیرا سازمان غذا و دارو برای نظارت بهتر و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و ناسالم، این لیبل را برای محصولات فوق در نظر گرفت. اما امروزه با توجه به افزایش محصولات تقلبی و سوء استفاده از برندهای مطرح و با کیفیت، استفاده از لیبل اصالت کالا، برای بیشتر محصولات، به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. از این رو شرکت های بزرگ تولیدی و همچنین شرکت های واردات، برای جلوگیری از سوء استفاده دیگران، از لیبل اصالت کالا استفاده می نمایند. این لیبل ها روی محصول یا بسته بندی آن الصاق شده و حاوی کدهایی هستند که امکان رهگیری محصول را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید
تشخیص اصالت کالا
بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا
لیبل اصالت کالا برای جلوگیری از تقلب

شرکت های سفارش لیبل اصالت چه وظایفی دارند؟

شرکت هایی مانند شرکت کیمیا تجارت سیب سبز با برند اصالت چاپ، که در حوزه سفارش و تولید لیبل اصالت کالا فعالیت دارند، وظایف و خدمات گسترده ای را به عهده می گیرند. این شرکت ها حتی می توانند عملیات ثبت نام و دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو را به نیابت از تولیدکننده یا واردکننده محصولات سلامت محور، انجام دهند. همان گونه که اطلاع دارید این فرآیند نیازمند آگاهی کافی نسبت به اتوماسیون اداری سازمان های ذیربط بوده و پیچیده و زمان بر است. شرکت های متقاضی مجوز می توانند با واگذاری این فرآیند به شرکت های تولید کننده لیبل اصالت کالا، امور مربوط به مجوزها را برای خود تسریع و تسهیل نمایند. بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا، با تکیه بر تجربه ای که طی سال ها اندوخته اند، می توانند امور مربوط به دریافت مجوز را در حداقل زمان ممکن انجام دهند.

از دیگر وظایف این شرکت ها چاپ و تولید کد است. تولید کد یونیک و منحصر به فرد، یکی از ملزومات ضروری در تولید لیبل اصالت کالا است. شرکت های تولید کننده لیبل اصالت کالا، با نرم افزارهای قدرتمند، این کار را با سرعت و دقت بالا انجام می دهند. در نهایت با استفاده از تجهیزات مدرن و بهره گیری از افراد متخصص و مجرب، عملیات طراحی، تولید و چاپ لیبل ها را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید
لیبل اصالت 4 در 2

لیبل های مورد نظر در سایزها و کیفیت های مختلف قابل چاپ و تولید است. بنابراین بازه قیمتی مناسبی برای عرضه آنها وجود دارد که شرکت های متقاضی لیبل، می توانند طبق بودجه و اولویت های خود، یکی از آنها را با اطمینان انتخاب نمایند. حال که با وظایف و خدمات شرکت های تولید کننده لیبل اصالت کالا آشنا شدید، لازم است اطلاعاتی در مورد مهم ترین ویژگی های این شرکت ها، کسب نمایید.

ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا

با توجه به اهمیت لیبل اصالت کالا، انتخاب شرکت برای سفارش آن نیز، اهمیت دارد. در ادامه برخی ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا، ذکر خواهد شد. دقت در این ویژگی ها برای بهترین انتخاب ضرورت دارد.

بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا
انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا

اولین و مهمترین ویژگی این است که شرکت مورد نظر دارای مجوز فعالیت باشد. در ایران همانند بسیاری از کشورهای دیگر، شرکت های مختلف، برای آغاز و ادامه فعالیت نیاز به مجوزهای قانونی دارند، در غیر این صورت فعالیت آنها غیرقانونی تلقی شده و دچار اشکالات اساسی می گردد. بنابراین اگر قصد سفارش لیبل اصالت کالا برای محصولات خود دارید، ابتدا مطمئن شوید شرکت انتخابی شما مجوزهای لازم را دریافت کرده است. اگر این شرط مهم رعایت نشود، سلامت و اصالت محصولات شما مورد تایید سازمان های مربوطه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید
اصالت دارو و روش های استعلام آن

تنوع در خدمات و قیمت مناسب، از دیگر ویژگی های بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا است. با توجه به اینکه لیبل اصالت کالا در انواع مختلف قابل چاپ و تولید است، شرکت برگزیده باید توان کافی برای تولید آنها داشته باشد. همچنین باید بتواند خدمات خود را به قیمت مناسب و تا حد امکان ارزان عرضه نماید. لازم به ذکر است قیمت محصولات در شرکت هایی که لیبل های اصالت کالا را به صورت کلی و عمده تولید می کنند، مناسب تر و ارزان تر است. همچنین برخی از شرکت ها با ارائه خدمات اضافه و بیش از انتظار متقاضیان، آنها را خشنود می سازند. هنگام جستجو برای انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا، در مورد جزئیات خدمات آنها تحقیق کنید.

تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص از الزامات ضروری شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا

شرکتی می تواند ادعای بهترین بودن را داشته باشد که نیروی انسانی متخصص و تجهیزات لازم برای تولید و عرضه محصول خود را به بهترین شکل ممکن، در اختیار داشته باشد. بنابراین نیروی انسانی متخصص و تجهیزات مناسب و کافی، یکی از شروط بسیار مهم در انتخاب بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا است.

بهترین شرکت های سفارش برچسب اصالت کالا
تجهیزات مناسب و نیروی متخصص در بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا

چاپگرهای پیشرفته جتی و سه بعدی، ریبون های با کیفیت، نرم افزارهای قدرتمند برای طراحی لیبل و تولید کد، از جمله تجهیزات فنی مورد نیاز بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا هستند.

بیشتر بخوانید
برچسب اصالت کالا سازمان غذا و دارو و اهمیت آن

لیست بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا

از معتبرترین و بهترین شرکت های فعال در زمینه چاپ و ارائه خدمات مربوط به تهیه برچسب اصالت، می توان به مراکز زیر اشاره کرد.

  • شرکت سلامت دارو ایرانیان : salamatdarou.com
  • شرکت پاپیروس پارس مهر : label-esalat.com
  • شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا : pishtazanesalat.com
  • شرکت کیمیا تجارت سیب سبز : esalatchap.com

امکان مراجعه به وب سایت هر کدام از مراکز بالا وجود دارد. این شرکت‌ها ارائه کننده انواع برچسب‌های سازمان غذا و دارو یا وزارت بهداشت مثل برچسب اصالت کالا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می باشند.

    نظر شما چیست؟

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*